Od 15. 4. do 19. 4. jsme pro vás na prodejně 10:00 - 16:00. Osobní zkoušení na brněnské provozovně probíhají v tomto týdnu od pondělí do pátku i mimo tuto dobu (rezervace nutná). 

Poradíme vám s výběrem +420 604 372 734

Nechybí vám něco?

Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

společnosti MushGO, s.r.o., IČO: 065 33 159, se sídlem Samota 178,  664 46 Silůvky, zapsané v obchodním rejstříku, vedeném u Krajského soudu v Brně, sp. zn. C 102653, kterou zastupuje Barbora Levíčková, jednatelka,

pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese  https://www.mushgo.cz/ (dále jen e-shop).

 

Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu skutečně zakoupili.

Za tímto účelem obdrží naši zákazníci po nákupu na našem e-shopu odkaz na hodnocení, který mohou použít k vložení recenze k zakoupeným produktům.

 

Jak se mohu přihlásit k odběru e-mailů pro hodnocení produktů?

 

E-maily s odkazem na vložení recenze produktů můžete dostávat dvěma způsoby.

Souhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.

Dále vám při každé objednávce zašleme e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našich webových stránkách.

 

Odběr e-mailů s recenzemi produktů můžete zrušit následujícím způsobem:

Na konci každého našeho e-mailu najdete proklik, který vás přesměruje na stránku pro odhlášení z odběru našich obchodních sdělení.

 

Jak je zajištěno, že recenze produktů nejsou falešné?

 

Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na www.mushgo.cz, mohou zanechat hodnocení těchto produktů. To zajišťujeme tak, že pro každého zákazníka vytvoříme odkaz na stránku pro vložení recenze produktu na základě čísla objednávky vygenerovaného individuálně při jejím odeslání. Číslo objednávky obsahuje mimo jiné informace o tom, zda a jaké produkty zákazník zakoupil. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení produktů pouze u skutečně zakoupeného zboží.

 

Jak určujeme, které recenze jsou nejdůležitější?

 

Abychom určili a upřednostnili nejvýznamnější recenze, analyzujeme všechny recenze na základě různých charakteristik, jako je aktuálnost, délka a užitečnost dané recenze.

 

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

 

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu eshop@mushgo.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře a poté vám bude zaslán odkaz.

 

Poradíme vám s výběrem +420 604 372 734
Přihlášení zavřít

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.